10 január 2011
Kategória
b4press
blog
Hozzászólások: 0

Új év, új cégek és üzletek a weben!

A karácsonyi-szilveszteri “munkakerülés” és privát jellegű sürgés-forgás ellenére is meglepően intenzív érdeklődést váltott ki Start Online pályázatunk a mikro- és kisvállalkozások körében. Most, hogy a bejgli-túladagolást már mindenki leöblítette és kipihente, szeretnénk néhány háttérinformációt megosztani leendő pályázóinkkal.

Az elmúlt hetekben több új ügyfelünkkel folytattunk kedélyes, még mindig ünnepi hangulatú megbeszélést vállalkozásuk új “gyermekéről”, a honlapról és blogról. Azonban amint megemlítettük, hogy a honlappal kapcsolatban várhatóan milyen napi-heti rendszerességű teendők várnak rájuk – vagy a mi csapatunkra, ha ezeket a feladatokat havidíjas szolgáltatás keretében a B4Pressre bízzák  -, voltak olyanok, akik meghökkentek és megkérdezték: “ezzel még foglalkozni is kell majd?”…

  • Ha a munka teher, akkor rossz hírünk van: igen kell!
  • Ha szeretünk dolgozni és szeretjük látni a munka eredményeit, akkor jó hírünk van: az online jelenlét felettébb addiktív tevékenység, ha beindul a honlapod, az online marketinged, nem is akarsz majd mást csinálni!

Egyfelől, azok az idők már elmúltak, amikor az egyszeri és a cégek számára tetemes kiadást jelentő honlapokkal – hosszas egyeztetést és “faragást” követően – egy vállalkozás kipipálta az online megjelenéshez kapcsolódó feladatokat a marketingtervben! Ezután ugyanis többnyire hátradőltek: “kész a weboldalunk, megy az majd magától!”

Ma, 2011-ben már csak azok a vállalati honlapok tekinthetők korszerűnek, amelyeken a vevők, ügyfelek, partnerek és beszállítók is látják, hogy él, folyamatosan frissül, keresi a fejlődési lehetőségeket, igyekszik felkutatni és kijavítani az ügyfél-szerzés és -kezelés gyengeségeit. Az online felületek mára az üzletvitel és üzletfejlesztés egyik legfontosabb terepét és eszközét jelentik, ezért a magukat korszerűnek tekintő vállalkozások nem tehetik meg, hogy hónapokig érintetlenül, gondozatlanul hagyják honlapjukat. Ez az egyik legjobb módszer arra, hogy a vállalati weboldal elveszítse funkcióját, a cég pedig egy napról-napra elavuló üzleti imidzset, névjegyet hagyjon maga után az interneten. A web gyorsan fejlődik: mára szinte valamennyi hagyományos (offline) üzleti folyamatnak megvan az online megfelelője, sőt, az internet gyakran olcsóbb, hatékonyabb megoldást jelent az üzleti folyamatok életben tartására és fejlesztésére, mint a hagyományos technikák.

Ahhoz, hogy egy vállalkozás megismerje az internet adta lehetőségeket és ezek dinamikáját, először is rengeteg befektetett energiára, folyamatos tanulásra van szükség. Cégünk szolgáltatáscsomagjait úgy állítjuk össze, hogy a lehető legtöbb terhet levegyük ügyfeleink válláról, a lehető legtöbb internetes eszközt adjuk kezükbe, és a leghatékonyabban vezessük őket a webes világban, ám ehhez éppen megrendelőink tehetik hozzá a legtöbbet, hiszen ők ismerik (vagy éppen igyekeznek az online eszközökkel megismerni, megérteni) vevőiket, ügyfeleiket, partnereiket!

A B4Press Magyarország Kft. pályázataival elsősorban a hazai vállalati és nonprofit szféra internetes kultúráját szeretné javítani. Tudjuk, hogy a cél nemes, a feladat nagy, de azt is, hogy számtalan apró lépés kell ahhoz, hogy célt érjünk! Az első apró, de jelentős lépéseket pedig ügyfeleinkkel együtt, közösen kell megtennünk…

Következő bejegyzésünkben bemutatjuk, hogyan jelenik meg mindez a B4Press Magyarország pályázati gyakorlatában!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.