Saját közösségi felületet indított a Pearl Jam
Érdekes, trendi kezdeményezéssel rukkolt elő a B4Press egyik kedvenc zenekara: a közösségimédia-felületeken is igencsak aktív Pearl Jam a social networking oldalak népszerűségén felbuzdulva saját rajongói felületet indított.
A Pearl Jam Experience nevű oldal célja, hogy egy, a Twitter és a Facebook működési elveit ötvöző felületen gyűjtse össze a rajongók élménybeszámolóit: rövid szöveges posztokat, fotókat, videókat. Amellett, hogy a zenekar szellemiségétől korántsem idegen a közösség-építés (és -formálás), a Pearl Jam frontembere maga is elszánt Twitter-felhasználó: Eddie Vedder előszeretettel posztol különböző jótékonysági felhívásokat, valamint saját “fejlesztésű”, rövid szöveges kvízkérdéseket tweetjeiben.
Az idén húszéves fennállását ünneplő Pearl Jam új közösségi felületén a rajongók a zenekarral kapcsolatos élményeiket oszthatják meg egymással: 140 karakterben, álló- vagy mozgóképekben.
A Pearl Jam Experience felhasználói jelenleg a világ húsz régiója közül választhatnak, a legtöbb országhoz pedig saját nemzeti nyelvű filter tartozik, amely kisebb, lokális közösségek kialakulására ad lehetőséget.
A Pearl Jam közösségi oldala a www.pearljamexperience.com címen érhető el.