7 február 2011
Hozzászólások: 1

A pop ereje a közösségi médiában

A Virgin Mobile az év végéig egymillióra szeretné növelni rajongói táborát a Facebookon, ebben pedig a botrányhős-popsztár Lady Gaga lehet a brit mobilszolgáltató segítségére.

A Virgin Mobile-nak jelenleg mintegy 40 ezer fős rajongótábora van a Facebookon, így nem csoda, ha a társaság megirigyelte Lady Gaga eredményességét: a popsztárt már több mint 27,7 millió FB-felhasználó lájkolta.

A mobilcég marketing-kommunikációs szakemberei azzal az ötlettel álltak elő, hogy online versenyt rendeznek bloggerek számára, a tíz legjobb szerző pedig Lady Gaga Monster Ball-turnéjának új állomásairól adhat helyszíni tudósítást a Virgin online felületeire. A bloggerek referencia-munkáikat a Virgin Mobile Facebook-oldalára tölthetik fel, a legjobbakat pedig maguk a felhasználók választják ki nyílt szavazással.

Az ötlet már csak azért is kiváló, mert a Virgin Mobile a kereskedelmileg kiemelt fogyasztói csoportban soha nem látott számú kattintást (“lájkot”) érhet el úgy, hogy valójában maguk a rajongók, bloggerek biztosítják a tartalmat az online offenzívában.

One response on “A pop ereje a közösségi médiában

  1. Patai László szerint:

    Legnagyobb show-t csinálják a facebook-on, követem őket nagyon rég! 🙂

    Goodnight, little monsters… (ahogy L.Gaga mondaná FB-n) 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.